Thursday 16 September 2010

Μα δε ίνταμπου κάμνει η φύση!

Εν ιξέρω αν το σύστημαν τούτον υπάρχει τζι'αλλού, αλλά δαμαί στην Αγγλίαν υπάρχουν τα organic boxes. Κάθε εφτομάδαν φέρνουν σου μιαν κασιούδαν με βιολογικά φρούτα τζαι λαχανικά. Έννεν πάρα πολλά ακριβά, τζαι σίουρα συφφέρει αν δεν συκώννει η πούγκα σου να γοράζεις βιολογικά που το σούπερμαρκετ. Εγώ διώ 12 λίρες την εφτομάδαν, τζαι κανούν με μια χαρά. Που το σούπερμαρκετ μπορεί να εδιούσα τζαι παραπάνω. Αν είσαι ιδιότροπος πας τα φαγία σου μπορεί να μεν βολεύκει διότι εν ιξέρεις πάντα ίντα μποννα σου φέρουν, αλλά εγώ τρώω τα ούλλα. Αν έσιει τζαι πράματα πον τα τρώεις, λαλείς τους να μεν τα φέρνουν. Το καλλύτερον εν ότι μαθαίνεις να μαειρεύκεις με πράματα τα οποία μπορεί να μεν εσκέφτεσουν να γοράσεις.

Μέσα μέσα έσιεις τζαι κάποιες εκπλήξεις. Την περασμένην εφτομάδαν εφέραν μου έναν λιλά κουνουππίδιν. Τούντην εφτομάδαν εφέραν μου έναν πορτοκαλλίν. Είδα τα τζαι επαλάβωσα. Μα δε ίντα μου κάμνει η φύση τζαι εμείς εν έχουμεν ιδεάν!










Το καλλύτερον εν ότι το πορτοκαλλίν έσιει 25 φορές παραπάνω βιταμίνην Α που το άσπρον κουνουππίδιν, τζαι το λιλά εν γεμάτον αντιοξειδωτικά. Ξέρω το, με μιαν φορά ποννα τα φάω εν θα με σώσουν αλλά αφήστε με το χαρώ!

No comments:

Post a Comment