Thursday 18 April 2013

"Γείρε πάνω μου λαλώ σου": Ο ανεκπλήρωτος έρωτας του λεχουθκιού τζαι της δεσποσύνης

Το Κρέβεν Έι εκρέμμετουν που τα σιείλη του που κάτω που το μουστακούιν. "Χάτε ρε Μουσταφά, εννά έρτουν οι κορούδες πάλαι, πάμεν να τες πειράξουμεν". Επέταξεν το ποτσίαρον χαμαί τζιαι έπιασεν το μαρτίνιν του που τον οπλοβαστόν του αστυνομικού σταθμού του Βαρωσιού. Ηταν να πάει περίπολον με τον παρέαν του τον Οσμάν που ήταν τζιαι τζιείνος επικουρικός. Εφκηκασιν που τον σταθμόν τζιαι έπιασεν μιαν μπελ κόλα που το περίπτερον. Ερέξασιν απέναντι, επεράσαν που το νοσοκομείον, τζιαι ομπρός που το τρενούιν εδίκλισεν τζιαι είδεν στην άλλην πάνταν το Τούρτζικον λύκειον που επήεννεν πριν θκυό χρόνια. Επερνούσαν του τα γράμματα, αλλά εν ετέλειωσεν το σχολείον τζιαι επήεν επικουρικός. Τα ριάλλια ήταν καλά, τζιαι εσκέφτετουν ότι κάποιαν στιγμήν ήταν να γίνει τζιαι τσιαούσιης.

Επεράσασιν που το τα δικαστήρια τζιαι το διοικητήριον, τζιαι εφτάσασιν μετά που λλίον στο ξενοδοχείον Σαβόι. Εκάτσασιν ομπρός που την είσοδον τζιαι εκαρτερούσαν τες. Ο Μουσταφά άψεν αλλό' ναν Κρέβεν Έι. "Έτες πάλαι, εν σου το είπα;" λαλεί ο Οσμάν. Τρεις κορούδες τζιαι μια κυρία έρκουνταν που τον κήπον. Ήταν να παν να πιούν τσιάιν τζιαι να παίξουν κουγκάν στο Σαβόι με την Φιλόπτωχον Αδελφότηταν. "Μα δε ρε, εφέραν τζιαι την μάναν τους τούντην στράταν" λαλεί ο Οσμάν τζιαι αρκέφκει τζι αρκεύκει να τραουδά δυνατά "Αχ Μουσταφά, αχ Μουσταφά, εσύ μου άναψες φωτιά, αχ Μουσταφά, αχ Μουσταφά, μου έχεις κάψει την καρδιά". Οι κορούδες αμήχανες συνεχίζουν να παρπατούν, τζιαι η μάνα εμανικώθηκεν. "Γείρε πάνω μου πούλλα μου" φωνάζει ο Μουσταφά, "γείρε πάνω μου λαλώ σου μεν σε παίξω!"

 

1 comment: